صفحہ اول مطبوعات جرائد پالیسی پرس پیکٹوز English
جرائد

pp14 21

پالیسی پرسپیکٹیوز (Policy Perspectives)

مدیر : خالدرحمٰن
نائب مدیر : عرفان شہزاد
’’پالیسی پرسپیکٹیوز‘‘ آئی پی ایس کا ششماہی تحقیقی جریدہ ہے۔ ادارہ میں یا اس سے وابستہ افراد کے ذریعے سامنے آنے والا تحقیقی کام اس جریدہ میں پیش کیا جاتا ہے۔ اصل تحقیقی مقالات کے ساتھ ساتھ اس میں متنوع مسائل و معاملات پر تجزیاتی اور خیال افروز تحریریں بھی شامل ہوتی ہیں ۔ جریدے کے مشتملات علمی، تحقیقی اور متعلقہ پیشہ ورانہ حلقوں میں دلچسپی سے پڑھے جاتے ہیں۔

 

 

تازہ شمارہ گزشتہ شمارے خریدار  بنیے (پاکستان) خریدار بنیے (بیرون پاکستان)

 

 

nuqta nazar35نقطہ نظر

مدیر : ڈاکٹر سفیراختر
”نقطہ نظر “ اردو ششماہی جریدہ ہے، جس میں کتابوں پر تبصرہ کیا جاتا ہے۔ اسلام، ثقافت، تاریخ، مسلم دنیا اور اس سے متعلقہ مباحث پر پاکستان میں اردو میں شائع ہونے والی کتابیں اس کا موضوع ہیں۔ اکتوبر ۱۹۹۶ء سے شائع ہونے والے اس جریدہ نے پاکستانی مسلمانوں کے نظریات، روایات اور مسائل ومشکلات کے بارے میں سامنے آنے والے علمی کام کو سمجھنے اور اس کا شعور عام کرنے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ ایک عام قاری کے لیے یہ جریدہ بنیادی مباحث کی تفہیم کے ساتھ ساتھ دستیاب مآخذ اور مصنفین تک رسائی کو آسان بناتا ہے۔

 

تازہ شمارہ گزشتہ شمارے خریدار  بنیے (پاکستان) خریدار بنیے (بیرون پاکستان)

 

 

 

magrib_islam 40

مغرب اور اسلام

مدیر: ڈاکٹر انیس احمد
مدیر معاون: متقین الرحمٰن

’مغرب اور اسلام‘ ادارہ کا اردو جریدہ ہے جو مغرب اور اسلام کے درمیان رونما ہونے والے اہم علمی و فکری مباحث نیز سیاسی، سماجی، معاشی اور علمی و تہذیبی تعلقات کے اُمور کا احاطہ کرتا ہے۔ اس میں مغربی مصنفین کے اسلام اور مسلمانوں کے بارے میں پیش کیے گئے اہم خیالات کا ترجمہ بھی پیش کیا جاتا ہے اور مسلم مفکرین اور اہلِ دانش کے خیالات بھی پیش کیے جاتے ہیں۔ اپریل ۱۹۹۷ء میں جاری ہونے والے اس جریدہ کو پاکستان اور دنیا بھر میں موجود اہلِ علم اردو خوان طبقے میں دلچسپی سے پڑھا جاتا ہے۔ یہ جریدہ دنیائے اسلام کے بارے میں امریکی اور یورپی اسکالرز کے نقطہ نظر کو سمجھنے، ”تہذیبوں کے تصادم“ کی روک تھام اور تعمیری اور مثبت مکالمہ کے فروغ کے لیے حصہ ادا کرتا ہے۔

 

تازہ شمارہ گزشتہ شمارے خریدار  بنیے (پاکستان) خریدار بنیے (بیرون پاکستان)

 

 

 

ipsnewst آئی پی ایس نیوز (IPS News)

مدیر : نوفل شاہ رخ
آئی پی ایس نیوز ادارہ کا سہ ماہی نیوز لیٹر ہے، جس میں ادارہ کی تمام اہم سرگرمیوں کا احاطہ کیا جاتا ہے۔ ادارہ میں ہونے والی تمام علمی سرگرمیوں جیسے سیمینار، کانفرنسیں، رابطے، مکالمے، متنوع موضوعات پر گول میز مذاکرے اور انسانی وسائل کی نشوونما اور تربیت سے متعلق پروگرامات کی خبریں اور رپورٹس اس میں شامل ہوتی ہیں۔ ادارہ کی نئی مطبوعات کا تعارف بھی اس ذریعے سے سامنے آتا ہے۔

 

تازہ شمارہ گزشتہ شمارے



پالیسی پرسپیکٹیوز کا تازہ شمارہ (جلد ۱۱، شمارہ ۱) چھاپیے ای میل

PPP 2014tانسٹی ٹیوٹ آف پالیسی اسٹڈیز کا ششماہی علمی و تحقیقی انگریزی مجلہ پالیسی پرسپیکٹیوز گیارہویں سال میں داخل ہوگیا ہے۔ اس کے تازہ شمارے (جلد ۱۱، شمارہ  ۱) میں قارئین کے ذوقِ مطالعہ کے لیے چند منفرد مباحث شامل ہیں۔

مزید پڑھیے۔۔۔
 
آئی پی ایس نیوز 77 چھاپیے ای میل

ipsnews77tانسٹی ٹیوٹ آف پالیسی اسٹڈیز کے سہ ماہی نیوز لیٹر آئی پی ایس نیوز کا تازہ شمارہ (77) اب انٹر نیٹ پر دستیاب ہے۔

مزید پڑھیے۔۔۔
 
آئی پی ایس نیوز کا تازہ شمارہ چھاپیے ای میل

ipsnews76انسٹی ٹیوٹ آف پالیسی اسٹڈیز کے سہ ماہی نیوز لیٹر آئی پی ایس نیوز کا تازہ شمارہ (76) اب انٹر نیٹ پر دستیاب ہے۔

مزید پڑھیے۔۔۔
 
پالیسی پرسپیکٹیوز کا تازہ شمارہ چھاپیے ای میل

انسٹی ٹیوٹ آف پالیسی اسٹڈیز کے ششماہی تحقیقی جریدے ”پالیسی پرسپیکٹیوز“ کا تازہ شمارہ شائع ہو گیا ہے۔ یہ سال 2013ء کا دوسرا شمارہ ہے۔ اس شمارے میں اہم قومی، علاقائی اور بین الاقوامی اُمور پر متعلقہ ماہرین کے مضامین شامل ہیںانسٹی ٹیوٹ آف پالیسی اسٹڈیز کے ششماہی تحقیقی جریدے ”پالیسی پرسپیکٹیوز“ کا تازہ شمارہ شائع ہو گیا ہے۔ یہ سال 2013ء کا دوسرا شمارہ ہے۔ اس شمارے میں اہم قومی، علاقائی اور بین الاقوامی اُمور پر متعلقہ ماہرین کے مضامین شامل ہیں

مزید پڑھیے۔۔۔
 
آئی پی ایس نیوز کا تازہ شمارہ چھاپیے ای میل

انسٹی ٹیوٹ آف پالیسی اسٹڈیز کے سہ ماہی نیوز لیٹر آئی پی ایس نیوز کا تازہ شمارہ (74) اب انٹر نیٹ پر دستیاب ہے۔

مزید پڑھیے۔۔۔
 
«شروعپیچھے123آگےآخر»

صفحہ: 1